Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Essence gel eyeliner VS pencil

Συχνά πυκνά πειραματίζομαι με διάφορα eyeliner, πρόσφατα  μια φίλη μου που είχε δοκιμάσει της essence το gel eyeliner ενθουσιασμένη από το προϊών μου πρότεινε να το δοκιμάσω και παρακάτω μοιράζομαι της εντυπώσεις μου.
  • Τελεία διάρκεια, εκεί που θα το βάλεις εκεί θα μένει ούτε ξεθωριάζει ούτε σβήνει ούτε μουτζουρώνεται.
  • Είναι matt δεν έχει γυαλάδες.
  • Είναι αρκετά έντονο μαύρο.
  • Απλώνετε πανεύκολα.
  • Είναι πάρα πολύ φτηνό.Γυρω στα 3 ευρώ ήταν η τιμή του.
Είναι από τα καλύτερα eyeliner που έχω δοκιμάσει πότε, είναι ακριβώς έτσι όπως θα έπρεπε να είναι ένα eyeliner.Τα έχει όλα δεν υπάρχει τίποτα που δεν μ'αρεσε.

 ΔΥΣΤΗΧΩΣ η essence για κάποιο λόγο κατάργησε το προϊών και είμαι πολύ απογοητευμένη και έτσι είπα να δοκιμάσω το pencil eyeliner της essence.


Σκέτη απογοήτευση. Μάπα το eyeliner.Το μόνο καλό είναι ότι έχει εύκολη χρήση και δεν χριαζεσαι πινέλο ΜΟΝΟ αυτό.
Σε αντίθεση με το gel eyeliner το pencil δεν είχε καθόλου διάρκεια ούτε αντοχή. Μουτζουρώνετε κατεβαίνει κάτω από το μάτι. Είμαι πάρα πολύ θυμωμένη που η essence είχε ένα τόσο εντυπωσιακό προϊών κ το κατάργησε.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου